vineri, 27 ianuarie 2012

Ana Layevska: “Mi-ar placea sa ma indragostesc din nou”

Ana Layevska, una dintre cele mai frumoase actrite din lumea telenovelelor, a povestit, intr-un interviu pentru revista “People en Espanol”, despre cele mai recente evenimente din viata sa: implinirea varstei de 30 ani si obtinerea unui rol important intr-o productie Telemundo.
Ana Layevska: “Mi-ar placea sa ma indragostesc din nou”  - GALERIE FOTO
Pe Ana o poti urmari in telenovela “Iubire blestemata”, de luni pana joi, de la 22.30, dar nu uita nici de “Lola”, care ruleaza de vineri pana duminica, de la 22.00, productie in care actrita interpreteaza un personaj negativ.
Citeste mai jos interviul cu Ana Layevska:
People: Cum ai petrecut de ziua ta de nastere?

Ana: Am luat cina cu parintii mei si am organizat o petrecere pentru mine si toti prietenii mei.

People: Telenovela “Relaciones peligrosas” abordeaza teme indraznete? Ce parere ai despre acest lucru?

Ana: Este o productie interesanta, cu teme realiste. Actiunea se desfasoara intr-un colegiu, in care se leaga relatii complicate intre elevi si profesori. Povestea abordeaza subiecte precum drogurile, conflictul dintre populari si tocilari, violenta si homosexualitatea. In serial, limbajul este colocvial si tineresc, iar ceea ce incercam sa facem este sa redam cat mai fidel realitatea.

People: Stii daca telenovela "Relaciones peligrosas" va avea un final fericit?

Ana: Este o telenovela in care se abordeaza realitatea asa cum este ea. Nu vindem fantezie. E o productie care se concentreaza pe mai multe personaje in acelasi timp si care abordeaza multe teme. Nu este serialul tipic, romantic, unde relatia protagonistilor se afla in prim plan.

People: In “Lola” ai jucat un personaj negativ…

Ana: Da, in “Lola” am fost Debora Noriega, insa in “Relaciones peligrosas” interpretez rolul unei profesoare de biologie. Patricia Milano este o femeie complexata, care poarta ochelari si se imbraca in haine largi. Acest personaj nu are nicio legatura cu celelalte roluri din cariera mea si nici nu sunt obisnuita sa intru in pielea unei astfel de persoane.

People: Care sunt interesele amoroase al profesoarei Patricia Milano?

Ana:
Ea se indragosteste de tot ceea ce vede. De fapt, este un personaj care are multe fantezii, iar personajul masculin care se va interesa de Patricia este jucat de actorul
Carlos Ferro.
People: Ai filmat multe scene cu Carlos Ferro? Cum a fost?

Ana: Da, avem foarte multe scene in comun. Lucrurile merg bine, pentru ca noi suntem foarte buni prieteni si ne intelegem bine. El este un mare actor si o persoana fantastica.

People: Dar in viata personala cum iti merge? Ai vreun iubit?

Ana: Este complicat sa raspund la aceasta intrebare. Mi-ar placea sa ma indragostesc din nou si sa am o relatie stabila cu cineva. Ar fi foarte frumos, dar acest lucru nu este prioritar in acest moment al vietii mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu