vineri, 20 ianuarie 2012

Justin Bieber si Selena Gomez sunt romantici pana si in supermarket

Cuplul Justin Bieber si Selena Gomez a fost suprins intr-un moment romantic, in timp ce se afla in supermarket. Cat timp au asteaptat sa le vina randul pentru a plati pentru cumparaturi, cei doi au profitat de situatie pentru a se saruta pasional.
Justin Bieber si Selena Gomez sunt romantici pana si in supermarket
Adolescentii nu se sfiesc sa faca gesturile tandre in public, spre deliciul admiratorilor lor. Justin si Selena au petrecut o seara frumoasa in Anaheim, California si s-au oprit pentru o sesiune rapida de cumparaturi la un supermarket din zona.
Zilele trecute, Justin a scris pe Twitter un mesaj prin care isi mustra fanii pentru comportamentul lor nepotrivit. “Este amuzant faptul ca eu cunosc oameni noi in fiecare zi. Oameni minunati, care zambesc si fac poze cu mine, apoi le dau autografe, pentru ca, ulterior, sa lanseze zvonuri false”, a postat canadianul.
Cantaretul a oferit un interviu pentru revista V, in care vorbeste despre sex, droguri si petreceri. De asemenea, Justin afirma ca nu mai este un copil si ca vrea sa fie privit ca atare.
Oamenii trebuie sa inteleaga ca nu mai sunt un copil, insa nici nu ma consider un adult. Inca invat. Nu o sa incerc sa fiu ceea ce altii vor ca eu sa fiu sau sa incep sa ma duc la petreceri, pentru ca oamenii sa ma vada consumand alcool. O sa fac lucrurile in ritmul meu”, a spus Bieber.
Nu o sa incep sa cant despre lucruri precum, sex, droguri si injurii. Imi place sa iubesc oamenii si vreau sa fiu respectat de cei din jurul meu”, a adaugat cantaretul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu