vineri, 27 ianuarie 2012

Andra, asa cum nu ai mai vazut-o niciodata! Vezi rochia care i-a luat prin surprindere pe fanii "Romanii au talent"

Andra a adoptat un stil foarte indraznet in ultimul an. La filmarile pentru "Romanii au talent", cantareata si-a expus picioarele perfecte in rochii extrem de scurte. Este si cazul acestei aparitii in alb.
Andra, asa cum nu ai mai vazut-o niciodata! Vezi rochia care i-a luat prin surprindere pe fanii  Romanii au talent

Andra si-a recuperat din plin silueta dinainte de nastere si asta intr-un timp foarte scurt dupa marele eveniment.
Fiind mai tot timpul in fata camerelor de filmat, cantareata a tinut un regim special cu care a scapat de 15 kilograme.
“Eu cred ca am avut noroc pentru ca varsta si-a spus cuvantul si am slabit foarte usor. Nu am facut nimic anume. Am avut o perioada in care m-am simtit destul de rau din cauza unor probleme cu sanii, cu alaptatul“, a spus Andra.
Acum, ea este multumita de felul in care arata si spune ca nu si-a facut nicio operatie estetica si nici nu are de gand sa isi faca.
"A fost putin greu atunci cand intram in dressing si indrazneam sa probez lucrurile pe care le purtam inainte de sarcina si nu imi veneam, iar asta m-a ambitionat sa slabesc mai repede. Acum incap in hainele de dinainte", a completat cantareata.
Noi o apreciem pentru sinceritate si... pentru curaj!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu