duminică, 29 ianuarie 2012

Gestul care a impresionat-o pe Andra la preselectiile "Romanii au talent". Vezi ce a primit de la un fan

Andra a fost surprinsa de un fan la preselectiile pentru cea de-a doua editie a emisiunii "Romanii au talent". Cand se astepta mai putin, acesta a venit la ea si i-a facut un mic cadou.
Gestul care a impresionat-o pe Andra la preselectiile  Romanii au talent . Vezi ce a primit de la un fan

Andra a fost surprinsa de un fan din public cu un trandafir. Cantareata a fost impresionata de gestul lui si a zambit emotionata. Ea are un succes foarte mare la public si are fani care o sustin in tot ceea ce face.
Andra se poate considera o persoana norocoasa. Reuseste cu succes sa-si imbine viata profesionala cu cea personala .
"Eu asta mi-am dorit de mica: sa cant, sa am o familie si iata ca la 22 de ani m-am maritat si la 25 de am un copil minunat si sper la anul sau peste doi ani sa vina si o fetita", ne-a marturisit ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu