marți, 31 ianuarie 2012

Nicoleta Luciu – la un pas de a dansa in „Lacul lebedelor” – Afla 14 lucruri pe care nu le stiai despre vedeta

Nicoleta Luciu – la un pas de a dansa in „Lacul lebedelor” – Afla 14 lucruri pe care nu le stiai despre vedeta
Nicoleta Luciu ne-a facut cateva marturisiri surprinzatare.

1. Cel mai recent cadou primit de la Zsolt: plecam in acest weekend la Venetia impreuna cu el si Zsolt Jr.

2. Secretul meu impotriva caderii parului : Ulei de argan, ulei de masline, vitamina A E uleioasa, ulei de ricin si ulei de migdale – seara inainte de culcare cu o casca de baie in cap.


3. Am vrut sa devin prim balerina la Opera Romana. Am dat si proba si profesoara mi-a zis “Apuca-te de treaba de maine”. Puteam sa stau cu toata greutatea pe varful degetului mare de la picior si pot sa fac si acum acest lucru.

4. Cand eram mica scoala era langa un camin de batrani si complotam ca mancarea pe care o aveam in ghiozdan sa le-o dam batranilor. Saream gardul si mergeam la ei.

5. La 6 ani faceam spagatul pe ambele picioare ceea ce pot sa fac si acum.

6. In clasa a III-a am luat bataie prima oara de la mama.

7. Mi-a luat cam o ora sa-mi dau halatul jos la prima sedinta foto pentru Playboy.

8. Acum 7 ani cand l-am cunoscut pe Zsolt a fost prima oara cand am mers intr-o masina decapotabila

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu