luni, 23 ianuarie 2012

Mircea Solcanu – Vacanta in Irlanda de Nord

Mircea Solcanu s-a intors din vacanta petrecuta in Irlanda de Nord si inceput cu multa energie noul an, revenind in platoul emisiunii “Povestiri de noapte”, difuzata de luni pana joi de la ora 22.00, ACASA.
“Mi-am petrecut sarbatorile in Ballymena, o localitate micuta langa Belfast dar plina de romani care muncesc in zona. Prietenii mei s-au mutat acolo  si am vrut sa imi petrec sarbatorile cu ei. Am vizitat foarte multe locuri”. Cea mai mare emotie a trait-o pe coasta Oceanului, intr-o zi de decembrie 2011: “Vant, valuri spectaculoase, bere intr-o crasma dintr-un port micut de pescari, siluete de castele medievale si totul verde in jur si...umed”, povesteste Mircea. Aventura prin Irlanda de Nord a continuat astfel incat prezentatorul Povestirilor de noapte s-a intors cu foarte multe amintiri: “Am mai vizitat si Giant’s Causeway, principala atractie a Irlandei de Nord, niste pietre hexagonale pe care Natura, Dumnezeu si un Urias le-au pus acolo sa ne arate ca 70 de milioane de ani au rezistat si sunt inca in picioare”. Vacanta aceasta de iarna s-a incheiat la Londra, acolo unde Mircea s-a bucurat de oras si de spectacolul lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu