joi, 26 ianuarie 2012

Dan Cruceru: “Mi-am vopsit parul de vreo doua ori, blond dar chiar si verde!” – Vezi 14 lucruri inedite despre vedeta


Dan Cruceru: “Mi-am vopsit parul de vreo doua ori, blond dar chiar si verde!” – Vezi 14 lucruri inedite despre vedeta
1. Am fost un “tocilar”. Am luat premiul I din clasa I si pana intr-a VIII-a. Apoi si intr-a XII-a.

2. Luam eu premiu si in ceilalti ani, dar tot aveam nota scazuta la purtare. Cea mai mica, intr-a X-a, 6. Era liceu militar si nu prea suportam regimul de cazarma.

3. Am facut handbal dar si judo.

4. De la judo, am avut dubla fractura de cubitus si radius, cu deplasare, externa. Multe luni in ghips si un semn imens dupa.

5. Am colectionat timbre. Am si acum doua clasoare pline.

6. M-am travestit. Intr-o sceneta, in generala, am fost costumat in femeie.

7. Nu mananc vita, oaie sau fructe de mare. Mananc doar piept de pui, porc - in orice forma, si peste. Legume, insa, cat cuprinde.

8. Am doua volume de poezii publicate. Cele mai multe “poeme” au fost de dragoste.

9. Am spus de foarte multe ori “te iubesc”. Intr-un an, de Vallentine’s Day, am avut trei iubite si am incercat sa petrec cu fiecare cate putin. Pana la urma, m-au prins.

10. M-a prins si mama o data, tot cu acest subiect! A venit mai repede acasa si eu eram cu o “muza” goala!

11. Mi-am vopsit parul de vreo doua ori, blond dar chiar si verde!

12. Ca tot vorbeam de par, ador sa fiu spalat pe cap. Am descoperit o shamponeuza cu maini de aur si ma pot lasa “scarpinat” si 30 de minute.

13. Imi place sa fumez trabuc. Am umidificator acasa.

14. Mi-am dorit un baietel! Dar a iesit fetita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu