luni, 9 ianuarie 2012

Afla unde si-au petrecut Andra, Maruta si David vacanta de iarna

Andra, Maruta s-au intors din prima vacanta petrecuta alaturi de fiul lor, David. Cei trei au petreuc sapte zile de relaxare, la munte, la Poiana Brasov. Catalin Maruta a raspuns la cateva intrebari legate de locul si de modul in care si-au perecut vacanta de iarna.
Afla unde si-au petrecut  Andra, Maruta si David vacanta de iarna - FOTO
Ce ai facut in vacanta? pe unde ai fost, cum ai petrecut?
Am fost la Poiana Brasov si, desi nu am avut multe zile libere, ceea ce conteaza e ca a fost prima vacanta cu David. L-am luat cu noi si i-a placut la nebunie, a vazut zapada si veselie in jur si asta i-a priit!

Ai lucrat in perioada asta?

Da, am lucrat. Au fost ani in care am refuzat invitatiile de a prezenta evenimente de Revelion, dar fiindca anul asta avea si Andra concerte de Anul Nou, m-am hotarat sa accept o invitatie care m-a atras. Am prezentat, de Revelion, un spectacol in aer liber la Targoviste, a fost practic un maraton de Revelion, mi s-a parut exceptional. Cred ca au avut cei mai multi artisti invitati, organizarea a fost coplesitoare. Ca sa nu mai vorbesc de public... A fost foarte multa lume, nici nu ma asteptam, a fost o mega-sarbatoare. Iar pe 1 ianuarie am prezentat un show la Hotel Sport, in Poiana Brasov. Un loc foarte reconfortant. Iarasi spun, m-a impresionat atmosfera, a fost neasteptat de frumos, totul a avut un aer incendiar, nu m-a obosit deloc, dimpotriva.

Cat timp ati stat impreuna, tu si Andra?

Uite ca, in ciuda agitatiei si a contractelor de sarbatori, am gasit timp pentru o vacanta excelenta. Am fost sapte zile impreuna cu Andra si cu David la Poiana Brasov. Ne-a placut tuturor in egala masura, David cel putin a fost extaziat. A vazut zapada pentru prima data, ne-am jucat cu el zi si noapte, toata lumea l-a rasfatat. Am avut o vacanta pe care si-ar dori-o orice roman! Iar De Craciun am stat acasa, in familie, asa cum facem in fiecare an.

Cum v-ati distrat?


Ne-am distrat in cel mai previzibil mod, adica am mers foarte mult pe jos, l-am luat pe David cu noi, am petrecut multe ore la spa, ne-am rasfatat cat am putut si am folosit la maximum fiecare minut, fiecare ora de vacanta. Recunosc, lui David cel mai mult i-a placut cursa de saniute, obisnuiam sa-l ducem pe sanie pe cele mai interesante partii. Radea in hohote, nu l-am auzit niciodata razand asa, cred ca e vitezoman, hahaha! :). Cat despre schi, l-am amanat pentru anul viitor, deocamdata ne-am dedicat actiunilor care-l puteau include si pe fiul nostru.
Planuiti sa mai aveti copii? E cumva Andra iar insarcinata?


Andra nu e insarcinata. Nu suntem secretomani, daca ar fi fost insarcinata, am fi spus. Ne mai dorim copii, n-am facut un mister din asta, dar avem destul timp la dispozitie, sunt sigur ca Dumnezeu ii va randui asa cum e mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu