luni, 2 ianuarie 2012

Ionel Istrati, una dintre cele mai sexy prezente de la Vocea Romaniei: "O fana si-a tatuat pe spate numele meu :)"

Chiar daca nu a trecut mai departe de faza confruntarilor la Vocea Romaniei, Ionel Istrati nu a trecut neobservat. Fanele show-ului de la Pro TV l-au remarcat pe Ionel inca de la auditiile pe nevazute, cand  cantat Buleria si a fermecat-o pe Loredana.
Ionel Istrati, una dintre cele mai sexy prezente de la Vocea Romaniei:  O fana  si-a tatuat pe spate numele meu :)
Chiar daca nu ai trecut mai departe de primul duel, cu siguranta te-ai facut remarcat. Ce ai vrea sa stie lumea despre tine?

Eu cant de cand eram foarte mic, am participat la foarte multe concursuri, asa se face ca ii cunosc pe o parte dintre actualii artisti din Romania, cum ar fi Raluca, cu care m-am cunoscut pe la diverse festivaluri.

Cat de mult conteaza felul in care arati in cariera ta? Cum te preocupi de aspectul tau fizic?
Un artist trebuie sa arate intotdeauna bine, sa fie un exemplu pentru publicul sau. De cand m-am lansat, am abordat diferite schimbari de look, dar cel mai mult imi place stilul classic si asta cred ca se potriveste cel mai bine unui barbat.
ASCULTA-L PE IONEL ISTRATI CANTAND BULERIA LA AUDITIILE PE NEVAZUTE

Care este strategia ta ca sa calci pe urmele trupelor celebre din Republica Moldova – O Zone si Zdob si Zdub?

Ei sunt un exemplu pentru mine si mi-as dori sa calc pe urmele lor. Vreau sa muncesc cat mai mult, sa merg inainte si sa fiu cat mai cunoscut. Pregatesc ceva impreuna cu Smiley si cred ca va fi foarte bine primit!

Ai iubita? Este geloasa pe succesul tau la fete?
O domnisoara are nevoie de multa grija si atentie, dar din pacate eu am un program foarte aglomerat, multe deplasari si asa ca e greu sa am o relatie stabila. Deocamdata, pentru mine pe primul plan este cariera.

Ce apreciezi cel mai mult la o femeie? Cat de mult conteaza cum arata?
Eu pretuiesc felul in care ea gandeste si felul ei de a fi. Asta e
 ceea ce ma cucereste!

Ti-au facut fanele vreo propunere indecenta pana acum? Sau au facut ceva trasnit pentru tine? Ce anume?
O fana  si-a tatuat pe spate numele meu :)

Care crezi ca este atuuul tau fizic principal?
Ochii.


Cu ce femeie celebra din Romania  ti-ar placea sa iasa la o intalnire?
Cu Loredana. Mi-ar placea sa stau de vorba cu ea despre muzica si concerte pentru ca are niste show-uri live extraordinare!

Care e idealul tau de femeie?
Fizic vorbind, Megan Fox daca vorbim de brunete si Britney Speras (la inceputul anilor 2000) daca e blonda! Sincer vorbind, la o domnisoara e foarte importanta educatia si felul ei de afi. Orice barbat isi doreste femei pe care le-a vazut la televizor, dar atunci cand intalnesti o persoana si incepi sa vorbesti cu ea lucrurile se schimba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu