Superba Mila Kunis a inceput anul cu dreptul, mai exact cu prima ei mare campanie de lux. Brandul Dior a ales-o pentru "frumusetea, puterea si talentul de care a dat dovada", referindu-se aici mai ales la rolul din Black Swan. Si, avand in vedere ca Mila a adus cele mai mari incasari revistei GQ in 2011, cei de la Dior au facut o alegere buna.
Imaginea Milei vinde foarte bine. In 2011, copertele cu ea au adus cele mai mari vanzari revistei GQ, dar si incasari substantiale revistelor W, Cosmopolitan si Elle.
Mila a avut doua filme mari anul trecut - Black Swan si Friends with Benefits, care au plasat-o in topul celor mai frumoase tinere actrite.
Culmea este ca Mila este evreica, iar unul dintre motivele pentru care familia ei a parasit Ucraina a fost antisemitismul. Asta arata ca Dior a depasit momentul John Galliano, sau cel putin asta vor sa arate.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu