vineri, 6 ianuarie 2012

Paris Hilton a pozat topless pentru FHM si se lauda: Am castigat 1.3 miliarde de dolari din 2005


Mostenitoarea americana este deseori criticata pentru ca e faimoasa numai pentru numele ei, dar se pare ca, in realitate, vedeta de 30 de ani este o antreprenoare de succes.
Paris Hilton a pozat topless pentru FHM si se lauda: Am castigat 1.3 miliarde de dolari din 2005
“Sunt implicata in crearea produselor mele in fiecare etapa a procesului.”, a declarat Paris pentru numarul din feburarie 2012 al revistei. “Parfumurile mele o duc foarte bine. Mi-au adus venituri de 1.3 miliarde de dolari din 2005.” Avand in vedere ca veniturile nu sunt totuna cu profiturile, s-ar putea ca suma reala care a intrat in buzunarul starletei sa fie, insa alta.

“Am 35 de magazine si 17 linii de produse. Apoi mai e echipa mea de curse, cele 14 parfumuri ale mele, si noul meu proiect, lantul Paris Hilton Beach Club. Primul [resort] se deschide in curand in Filipine. Va avea cluburi de noapte, restaurant, baruri, sali de gimnastica, de toate.”, a mai spus ea.
Paris si-a mai propus sa-si lanseze si un nou album muzical, desi debutul ei in 2006 nu a fost tocmai un succes.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu