marți, 3 ianuarie 2012

Vezi unde au facut Revelionul Adela Popescu si Radu Valcan

Adela Popescu a intrat in noul an in concert pe scena din Iasi acolo unde a cantat alaturi de Dj Project si a fost insotita de iubitul ei, Radu Valcan si prieteni apropiati.
Vezi unde au facut Revelionul Adela Popescu si Radu Valcan - GALERIE FOTO
In noaptea de Revelion, am avut doua concerte, unul la Roman si altul la Iasi, au fost spectacole in aer liber, cu public entuziast, o atmosfera super, mai ales ca am intrat pe scena imediat dupa numaratoarea inversa. Astfel ca a fost de doua ori mai emotionant. Cel mai mult mi-am dorit sa ma prinda Anul Nou langa Radu si exact asa a fost, eram in masina impreuna, in spatele scenei, asteptam sa intru in concert. Sunt foarte fericita, publicul ne-a primit foarte bine, stiau toate melodiile trupei Dj Project, m-am intors la muzica si asta ma implineste”, povesteste Adela Popescu.

Pentru Adela si Radu, acesta a fost al doilea Revelion petrecut impreuna si a fost unul inedit si foarte frumos: “Sunt foarte mandru de Adela, o sa merg cu ea in concerte si de acum inainte daca programul imi va permite”, marturiseste Radu.
  
Pentru amandoi, 2012 va fi un an plin: “Urmeaza o perioada grea dar foarte frumoasa in acelasi timp, vom reincepe filmarile serialul Pariu cu viata, voi avea concerte alaturi de Dj Project si de-abia astept sa scoatem noua piesa”, declara Adela.

Si Radu Valcan va avea un program foarte incarcat: "Daca ar fi sa fac un bilant, 2011 a fost un an foarte bun atat din punct de vedere profesional cat si personal, iar in 2012 voi avea proiecte noi de care de-abia astept sa va povestesc si bineinteles voi continua filmarile la serialul “Pariu cu viata.

Adela Popescu si Radu Valcan vor reveni pe micul ecran de la PRO TV din februarie cand va incepe sezonul 2 al serialului “Pariu cu viata”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu