duminică, 15 ianuarie 2012

Charlize Theron: pictorial W + poze nemachiată

Charlize Theron e una dintre puținele actrițe care arată foarte bine și fără o tonă de machiaj pe față, deși machiată e ceva mai sexy! Cu sau fără trucuri, Charlize uimește de fiecare dată: 
Actrița a pozat și a dat un interviu pentru numărul din februarie a revistei W: 
I: Trebuie să-ți placă un rol ca să-l poți juca? 
Charlize: Mi-a plăcut ultimul meu rol, Mavis Gary din Young Adult, dar nu, nu cred că trebuie să-mi placă rolurile mele. Cred că empatia e importantă. E crucial să înțeleg circumstanța, în așa fel încât povestea să pară reală prin prisma personajului meu. Rolurile sunt ca niște copii: uneori te fac mândru, alteori te gândești 'Pe bune?'.  
  I: Ai crescut în Africa de Sud, ai fost mereu înaltă, blondă și frumoasă? 
C: În primii opt ani din viață mea nu am avut incisivi. Eram mai mereu bolnavă și antibioticele i-au oprit din creștere. Dar după aia am început să fac cursuri de dans și eventual au crescut. Când aveam 16, am plecat la Milano pentru a deveni model. 
 I: Ai visat vreodată la a fi actriță? 
C: Am vrut să fiu balerină, dar eram prea înaltă și mă loveam prea des. Fiind balerină, îmi plăcea să 'spun' poveşti, și puteam să fac asta jucând teatru, deci m-am mutat la LA. 
 I: Primul tău rol te-a propulsat direct către succes. Cum au fost audițiile? 
C: Îmi aduc aminte că nu mai fusesem niciodată la nicio audiție. Am adus o sticlă de Ketchup pentru că scenă pe care trebuia să joc implica moartea mea. Arătam ca o maniaca. M-am precipitat pe ușă și am început să mă târăsc pe podea. Cred că erau prea speriați să nu-mi dea rolul. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu