marți, 10 ianuarie 2012

Jane Fonda: "Am 74 de ani, dar viata mea sexuala n-a fost niciodata mai infloritoare"

Jane Fonda este dovada vie ca exista viata si la varsta a treia. Chiar si viata sexuala. Ea nu renuntat sa se bucure de corpul ei nici la cei 74 de ani si marturiseste ca sexul o mentine tanara. Chiar daca a trecut printr-un cancer la san, are un sold si n genunchi artificial, corpul ei este ca al unei adolescente. Care sunt secretele care o mentin tanara? Vezi mai jos.
Jane Fonda:  Am 74 de ani, dar viata mea sexuala n-a fost niciodata mai infloritoare

Jane Fonda a acordat un interviu amplu pentru revista "Paris Match" despre relatii, sport, sex si imbatranire.
"Nu este niciun secret. Am gene bune si ma mentin. Fac sport in fiecare zi, cate o ora jumatate. De la aerobic, la yoga, la mers pe jos. Si am mare grija la ce mananc. Nu sunt Superwoman. Am avut cancer la san, nu vad nimic fara ochelari, am un sold si un genunchi din plastic, am recurs la chirurgia estetica. Sa spunem ca incerc sa nu sufar din cauza varstei, ci sa o transcend."
Intrebata ce vede cand se priveste in oglinda, Jane Fonda a raspuns foarte sincer ca ridurile: "Vad ca gravitatea este o realitate impotriva careia nu pot face nimic. Insa cand am lumina in spatele meu, vad o silueta de adolescenta si imi spun ca inca pot sa creez iluzii".
Ce-i drept, Jane are corpul unei adolescente. Ea a fost surprinsa recent de paparazzi intr-o pereche de colanti mulati si cizme inalte.

Jane Fonda nu face un secret din trucurile ei de frumusete. Dimpotriva, le-a postat pe site-ul sau:
1. Nu sari peste micul-dejun! Hraneste-te regulat in timpul zilei. In mod ideal, ar trebui sa iti iei o treime din necesarul caloric zilnic dimineata, o treime la amiaza si nu mai mult de o treime seara – nu va infometati ca sa nu ajungeti sa mancati orice vedeti in fata ochilor de disperare!
2. Tine la indemana gustari sanatoase pe care sa le rontai intre mese. Indicate sunt fructele sau branza slaba. Strugurii negri merg excellent cu branza.
3. Nu face cumparaturi cand ti-e foame. Mananca un mar sau orice alta gustare sanatoasa inainte sa te duci la magazin.
4. Fa o lista de cumparaturi si tine-te de ea pentru ca altfel vei ajunge sa cumperi de pofta, nu de nevoie.
5. Tine un jurnal pentru o perioada in care sa scrii ce mananci la fiecare masa. Vei fi uimita sa observe cate alimente consumai fara sa-ti dai seama.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu