vineri, 13 ianuarie 2012

Jennifer Lopez se bucura de statutul de mama singura

Jennifer Lopez spune ca cei doi copii pe care ii are impreuna cu Marc Anthony nu sufera deloc de pe urma despartirii. Sunt prea mici sa realizeze ce se intampla, asa ca ea isi vede mai departe de relatia cu dansatorul Casper Smart, in timp ce Marc Anthony s-a afisat si el cu o noua iubita, modelul Shanon de Lima.
Jennifer Lopez se bucura de statutul de mama singura
"Copiii mei sunt cele mai importante fiinte din viata mea. Sunt doi copii frumosi si se bucura din plin de prezenta mea, acum ca sunt mama singura", a declarat J. Lo.

Cei doi copii au patru ani si diva spune ca nu a fost nevoie sa-i duca la psiholog ca sa se obisnuiasca mai bine cu despartirea ei de Marc.

"Sunt iubiti si fericiti", spune cantareata, iar paparazzi i-au surprins in compania mamei lor si a noului ei iubit, pe o plaja din Hawaii, unde se vedea ca sunt chiar asa cum spune ea.

Nu se stie ce intentii are Jennifer cu dansatorul, insa e clar ca nu-si face probleme din cauza ca e mama singura.

Un comentariu:

  1. În viața noastră simplă, dragostea joacă un rol foarte specific. Acum suntem capabili să vă facem viața dragostei sănătoasă și nu are spațiu pentru orice tip de probleme. Toate acestea sunt posibile cu ajutorul AGBAZARA TEMPLE OF SOLUTION. Mi-a ajutat să arunc o vrajă care mi-a adus amorul de mult pierdut înapoi cu 48 de ore care m-au lăsat pentru o altă femeie. puteți să-l contactați și pe el ( agbazara@gmail.com ) sau să îl sunați / WhatsApp pe +2348104102662 și să fiți fericit pentru totdeauna cum am acum cu experiența lui.

    RăspundețiȘtergere