luni, 9 ianuarie 2012

Vezi cum au petrecut sarbatorile de iarna Nicoleta Luciu si tripletii

Intr-o familie numeroasa precum cea a Nicoletei Luciu, Sarbatorile ce abia au trecut au fost de poveste. Mos Craciun i-a vizitat pe cei 4 copii ai cuplului Nicoleta Luciu- Zsolt Csergo si le-a adus cadouri deosebite. Imagini de la intalnirea cu Mos Craciun a familiei Nicoletei Luciu, imagini in exclusivitate cu tripletii Nicoletei, cu Zsolt cel mic, dar si cu iubitul acesteia, Zsolt Csergo precum si amanunte din culisele unui Revelion petrecut in stil traditional romanesc, in familie, azi, de la 16.30, la “Povestiri adevarate”. Emisiunea este LIVE pe www.acasatv.ro!
Vezi cum au petrecut sarbatorile de iarna Nicoleta Luciu si tripletii
Karoly, Kevin si Kim au primit, pe langa jucarii si hainute, si 3 bani de argint. “Mosu’ a venit cu cadouri multe, de la produse cosmetice, articole vestimentare si bijuterii, pana la un trenulet din “Harry Potter” pentru Zsolt. Tripletii au primit, pe langa imbracaminte si accesorii pentru bebelusi, trei bani de argint de la Iuliana si iubitul ei, iar eu am primit de la Zsolt o geanta si o pereche de cizme pe care mi le doream de mult”, povesteste Nicoleta.

“Consemnata” la dominciului din cauza varstei celor mici Nicoleta s-a bucurat din plin de Revelionul petrecut, alaturi de toata familia, in apartamentul din Bucuresti. Mai mult, frumoasa mamica a gatit in noaptea dintre ani. “Probabil ca la anul, pentru ca tripletii nostri vor fi mai mari, vom merge cu totii la Miercurea Ciuc. Am intampinat Craciunul si Anul Nou cu mancaruri traditionale. Eu am facut salata de boeuf, mama a facut friptura, iar soacra mea a adus carnatii, piftia si prajiturile. De Revelion, la miezul noptii, ne-am pus cate o dorinta, am ciocnit un pahar de sampanie si ne-am uitat la focul artificii. A fost foarte frumos, mai ales ca de la noi se vad artificiile din tot orasul”, adauga Nicoleta Luciu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu