miercuri, 11 ianuarie 2012

Victor Slav viseaza la o nunta pe plaja cu Anda Adam: "I-am dat Andei un inel, dar nu e de logodna"

Chiar daca nu i-a pus inca intrebarea cea mare Andei Adam, Victor Slav viseaza la nunta perfecta, undeva pe o plaja.
Victor Slav viseaza la o nunta pe plaja cu Anda Adam:  I-am dat Andei un inel, dar nu e de logodna

Ai o relatie de ceva vreme cu Anda Adam. E adevarat ca v-ati logodit?
A primit un inel de la mine, dar nu este de logodna. Nu ne-am logodit.

Care ar fi locul pe care l-ai alege pentru o ceremonie religioasa?
Ideal ar fi pe plaja, imi place caldura. M-am nascut vara, in iunie, probabil din aceasta cauza.

Crezi ca gelozia dauneaza unei relatii sau ii da un parfum aparte?
Nu cred ca gelozia ajuta intr-o relatie, nu o vad ca pe un lucru bun. Cred totusi ca are rolul ei la inceputul relatiei, atunci când cei doi nu se cunosc foarte bine si asteapta niste semne unul de la celalalt. Dar pe parcurs, odata ce relatia devine trainica, bazata pe incredere, nu vad sensul geloziei.

Mama Andei locuieste de câtiva ani in America. Te-ar tenta o viata in tara tuturor posibilitatilor?
Da si nu. Spun da pentru ca mi-a placut de fiecare data când am mers acolo,
m-am simtit bine, imi place stilul lor de viata, oamenii deschisi, comunitatea care se conduce dupa alte reguli. Insa daca cineva isi imagineaza ca in America umbla câinii cu covrigi in coada, se insala. E foarte greu sa o iei de la zero intr-o alta tara. Eu am aici un rost, am o meserie care imi place, asta e tara in care m-am nascut si unde sunt toti ai mei. Nu stiu daca as lua decizia asta, depinde in ce imprejurare as pleca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu