vineri, 6 ianuarie 2012

Ioana Ginghina iti spune cum poti sa slabesti, daca te-ai ingrasat cateva kilograme de sarbatori

Ioana Ginghina promoveaza stilul de viata sanatos care include fructe, legume, sport si vizite putine la fast-food.
Ioana Ginghina iti spune cum poti sa slabesti, daca te-ai ingrasat cateva kilograme de sarbatori
Prin intermediul blogului ei, Ioana le spune cititoarelor sale ca ai intrat deja le regim chiar de pe 1 ianuarie si pentru ca foarte multa lume i-a cerut reteta minune, vedeta a marturisit ca pentru a te apuca de regim, trebuie intai sa treci prin anumite etape:

In primul rand am consumat, aruncat si dat tot ceea ce era nesanatos in frigider, apoi am facut un drum la piata sa-mi cumpar multe legume si fructe, mi-am convins sotul ca e bine sa tina si el acest regim si apoi m-am apucat de o pregatire pentru dieta.

Pregatirea inseamna, in conceptia mea, un regim de viata sanatos, care se poate tine toata viata, o alimentatie echilibrata, fara excese si cu mancare cruda intre 50-70%.

Concret: 

Dimineata un pahar de apa calduta pe stomacul gol, urmat de un pahar de apa cu doua lingurite seminte de in si o lingurita tarate de psyllium.

Apoi un smoothie, verde sau nu. Eu le-am alternat, pentru ca sa nu ma plictisesc si sa fie cat mai gustoase.

Exemple  de smoothieuri facute de mine:

1. Mar verde, sucul de la o lamaie, o banana, o mana de frunze verzi de telina si o mana de frunze verzi de patrunjel, miere dupa gust, apa ( in functie de cat de gros il vreti).


2. Suc de portocale, mandarine si o lamaie si o banana. Toatul mixat la blender. Mai adaugati putina menta proaspata, daca aveti.

3. Suc de citrice diverse, ce aveti in casa, cu un mango, un mar si o banana. Mai adaugati 2 lingurite de spirulina, pentru cei care suporta gustul si mirosul si miere daca mai e cazul.

Pana in ora 12 mai mananc o salata de fructe cu diverse alune, migdale, seminte de floarea soarelui sau dovleac.
Mai puteti pune fructe uscate, pentru a face salata mai gustoasa, dar atentie la cantitate, pentru ca acestea ingrasa.

Pranzul e format din diverse supe, ciorbe de legume, cu condimente diverse, busuioc, cimbru, cimbrisor, chimen, care sa le faca cat mai gustoase.

In loc de crutoane, eu pun masline taiate, sunt gustoase si iti taie senzatia de foame
”, citeste mai multe pe blogul  vedetei.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu