miercuri, 8 iunie 2011

Kim Kardashian din nou pe coperta Cosmo



kim
La Kim e luna şi coperta! Fata asta e abonată la Cosmopolitan dar nu ca cititoare ci ca imagine de copertă… şi face înconjurul lumii în această ipostază.
După ce în luna aprilie a apărut pe Cosmo Turcia iar în luna mai a fost pe coperta ediţiei britanice, redacţia Cosmopolitan mai face un shooting cu vedeta şi o postează pe coperta din Australia.
Ori cei de la Cosmo nu se mai pot sătura de poponeţul ei obraznic, ori o consideră suficient de sexy încât să le vândă ediţiile peste tot în lume… nu ştiu ce să mai cred.
Însă, pentru Australieni, K.K. a fost destul de cuminte. De data aceasta, vedeta nu-şi mai expune punctul forte (adică posteriorul ei de care e atât de mândră) ci realizează un pictorial de beauty care îi pune în valoare trăsăturile feţei în diferite ipostaze – Smokin, Classic, Metallica şi White Hot.
Totuşi nu poate măcar să nu amintească în interviu de atuurile sale.
“Sunt mândră de fundul meu, care e natural 100%. Nu mi-am făcut niciun fel de operaţie estetică. Am încercat Botox o data, dar în niciun caz nu mi-am făcut nimic la fund sau la nas”, a spus K.K.
Se pare că ea totuşi nu astfel cucereşte bărbaţii…ci cu privirea. În filmuleţul de la shooting ne exemplifică :P
Cum vi se pare Kim în aceste fotografii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu