miercuri, 8 iunie 2011

Puya, Andra, Andreea Bălan şi Connect-R cântă împreună Lovin


Puya, Andra, Andreea Bălan şi Connect-R cântă împreună Lovin
Ce ziceţi de o trupă care să-i aibă componenţi pe Puya, Andra, Andreea Bălan şi Connect-R? Vă puteţi imagina dansul chiloţeilorBălăniţei pe rimele grele ale lui Puya, totul îndulcit cu vocea de aur a Andrei?
Ei bine, cei de mai sus au fost votaţi de ascultătorii Pro FM în Trupa Trupelor şi au înregistrat deja piesa Lovin.
Artiştii au înregistrat piesa, fiecare în studioul său, însă la filmarea videoclipul vor trebui să dea cu prezenţa toţi patru.
Sunt curios de ce-o să iasă. Voi v-o imaginaţi pe Andreea Bălan cot la cot cu Puya:D Ea zice că va fi o experienţă “interesantă”:
“Mi-a plăcut ideea ProFM-ului de a face o astfel de trupă şi de a aduce mai mulţi artişti cu stiluri diferite împreună. Este o provocare pentru mine, deoarece eu nu am la activ multe colaborări în cei 14 ani de carieră, pentru că nu am găsit persoanele potrivite şi sunt şi pretenţioasă din punct de vedere artistic. Dar acum, cei trei artişti cu care voi cânta îmi plac şi sunt convinsă că o să iasă ceva frumos. Pe Andra o ştiu de 15 ani şi mereu am avut gândul de a cânta cu ea. Colaborarea cu Puya şi Connect-R este, de asemenea, foarte interesantă.”
Nu ştiu dacă interesant este cuvântul cel mai potrivit, dar să apară mai întâi videoclipul apoi o să mă pronunţ.
Ce ziceţi de această colaborare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu