joi, 9 iunie 2011

Angelique Boyer: "Nu sunt rea ca Teresa, iar iubit nu am din cauza ca sunt prea pretentioasa!"

Angelique Boyer, pe care o puteti admira in telenovelele "Teresa" si "Inima salbatica", marturiseste cateva dintre rautatile pe care le face in viata reala, dezvaluie secretele frumusetii sale si afirma ca motivul pentru care nu l-a intalnit inca pe Fat-Frumos este faptul ca e o femeie foarte exigenta.
Angelique Boyer: "Nu sunt rea ca Teresa, iar iubit nu am din cauza ca sunt prea pretentioasa!"
De cand a primit rolul afurisitei Teresa din telenovela cu acelasi nume, Angelique simte ca soarta i-a suras cu adevarat, intrucat publicul o adora. "Teresa" este o productie care se bucura de un succes imens.

"Dumnezeu mi-a dat ocazia de a interpreta un personaj atipic, la 20 de ani dupa aparitia telenovelei originale. Teresa are multe trasaturi cu care publicul se identifica", spune actrita in varsta de 23 de ani.

"Cand am citit scenariul si am vazut ce de rautati urmeaza sa faca Teresa, mi s-a parut complicat. Ma intrebam de ce trebuie sa se poarte asa", a marturisit actrita.

Fosta logodnica a lui Sebastian Zurrita spune Salma Hayek, cea care a interpretat pentru prima data rolul Teresei in 1989, i-a transmis succes atunci cand a aflat ca se face un remake. "Asta m-a ajutat mult. Salma este o femeie cu multe realizari, in toate aspectele vietii. Ne-a transmis tuturor energie pozitiva si ne-a urat ca proiectul sa se bucure de n succes la fel de mare cum a avut si telenovela initiala. Teresa de-atunci nu era chiar atat de rea, nici atat de ambitioasa", a spus Angelique.

Intrebata fiind ce rautati a facut in viata reala, Angelique a marturisit ca i-a facut o gluma nesarata unei vecine, pe cand era adolescenta. "Nu sunt rea asa cum e Teresa. Uneori mai faceam glume, aruncam fumigene, de exemplu. Era un obicei din copilarie, o faceau multi amici, insa o data am nimerit intr-o casa din cartierul in care locuiam si vecina s-a suparat foarte rau. L-a cautat pe tata, mi-a facut mult eprobleme. M-am simtit ridicol, dar apoi aminvatat sa ma comport ceva mai normal", declara ea.


Faima nu i-a adus doar laude. A avut de ifnruntat multe zvonuri, cum ar fi cuplarea cu Jose Alberto Castro, producatorul telenovelei, sau cu Aaron Diaz, unul dintre partenerii ei de pe ecran, barbat insurat. Modul in care a infruntat barfele: nu le da importanta, ca sa nu o afecteze prea mult.

"Slava domnului, niciuna dintre aceste barfe nu m-a afectat in mod negativ. Au fost speculatii care au avut loc fara ca macar sa fiu intrebata. Stiu ca astfel de lucruri sunt greu de evitat atunci cand esti o persoana cunoscuta. Paparazzi vor exista metreu si vor inventa tot felul de lucruri".

Desi a castigat o multime de admiratori, ea delcara ca nu e indragostita si ii e greu sa se ataseze de un barbat, intrucat este foarte exigenta din fire.

 "Barbatul pe care mi-l dresc eu nu exista. Poate doar in filme..." marturiseste actrita. "Trebuie sa icnerc sa nu mai fiu asa de pretentioasa. Din punct de vedere fizic, n-as putea spune ca apreciez o anumita tipologie, insa cred ca ma impresioneaza foarte mult privirea unui barbat. Ma uit si la forma buzelor. Imi place sa fie un tip sincer, simpatic, atent la detalii si cu prestanta", declara ea. Cam multe calitati pentru un singur om, dar, cine stie, poate o sa fie norocoasa!

Apropo de felul in care arata, Angelique a marturisit ca i se pare foarte important ca o femeie sa doarma suficient, daca vrea sa arate bine. "Odihna e foarte importanta. Daca nu dormi cat trebuie, aspectul fizic este afectat. In plus, folsoesc unele tratamente pentru par. Asta-i tot!".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu