joi, 9 iunie 2011

Adela Popescu si-a luat licenta in teatru cu 10

 
Adela Popescu, interpreta lui Carmen din telenovela “Iubire si onoare”, care are marele final pe 24 iunie, de la ora 20.30, ACASA este extrem de fericita pentru ca a trecut cu brio de perioada examenelor si a luat licenta la UNATC, Facultatea de Teatru, Specializarea Artele spectacolului, cu nota 10.
Adela Popescu si-a luat licenta in teatru cu 10Munca depusa a fost una foarte mare, astfel ca satisfactia este pe masura: "Am terminat filmarile la “Iubire si onoare” cu nici o luna inainte de licenta, am avut enorm de invatat, a trebuit sa recuperez si cursurile la care nu am fost prezenta in timpul anului si trebuia sa prind din urma colegii care au ajuns zi de zi la scoala”, povesteste Adela.

Am stat zile intregi la biblioteca si invatam impreuna cu colegii mei intr-o camera de camin a unuia dintre ei, era un cumul de informatii si invatam unii de la altii. Mi-a placut la nebunie perioada, dincolo de stres, faptul ca m-am intors printre colegi m-a facut foarte fericita si m-am simtit exceptional.  Primul hop a fost spectacolul Cameristele, al doilea a fost examenul oral la Istoria teatrului universal si romanesc, iar astazi am terminat sustinerea licentei in fata comisiei. Am fost examinati timp de 4 ore si sunt foarte fericita ca am reusit sa obtin nota maxima”, adauga interpreta lui Carmen.

Parintii si iubitul ei, Radu Valcan sunt foarte mandri de reusita Adelei si au fost primii care au felicitat-o: “Mama era foarte speriata pentru ca a stiut ca intru in examen la ora 2 si se facuse ora 6 si nu primise nicio veste. Si-a imaginat ca se intampla asta pentru ca mi-e rusine sa ii dau o veste mai proasta. S-a linistit cand a auzit ca am luat nota 10 si mi-a zis ca este foarte mandra de mine. Iar tata…el incheia fiecare convorbire telefonica cu Ai grija cu scoala.Acum e tare bucuros” 

 Adela si Radu vor sarbatori in vacanta in care planuiesc sa plece in curand: “Ne-am dori sa ajungem in Italia pe Coasta Amalfa sau in Grecia”, adauga Adela Popescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu