miercuri, 25 aprilie 2012

Picioarele care l-au domesticit pe cel mai ravnit burlac din lume. George Clooney si iubita lui, Stacy Keibler, la cumparaturi

Cel mai cunoscut burlac de la Hollywood se bucura de viata tihnita, de cuplu, alaturi de noua lui iubita. Actorul a insotit-o pe Stacy in weekend la un hypermarket din Los Angeles.
Picioarele care l-au domesticit pe cel mai ravnit burlac din lume. George Clooney si iubita lui, Stacy Keibler, la cumparaturi FOTO
Desi tinand cont de experienta ei profesionala (frumoasa de 32 de ani a fost luptatoare profesionista de wrestling), Stacy n-a avut nevoie de ajutor pentru a cara pungile, George a fost un gentleman perfect si a ajutat-o sa incarce cumparaturile in masina.
Fosta luptatoare si actualul model si-a aratat picioarele zvelte intr- rochie Yumi Kim cu imprimeu alb si negru si a reusit sa arate glam chiar daca si-a accesorizat tinuta cu elemente casual: balerini, ochelari de soare supradimensionati si o genta portocalie, imensa.
George, in varsta de 50 de ani, a optat si el pentru un look casual, purtand o camasa alba cu maneca scurta si o pereche de blugi.
Clooney este cunoscut drept eternul burlac de la Hollywood, dar asta nu le-a impiedicat pe toate fostele sale iubite sa-si faca planuri de casatorie cu el.
Stacy, de altfel, chiar a pozat ca model pentru o colectie de rochii de mireasa, recent. Poate a incercat sa-i trimita un indiciu subtil, cine stie. :)
Clooney a fost insurat cu actrita Talia Balsam din 1989 in 1993 si de atunci a spus ca nu va mai ajunge in fata altarului niciodata. 
 

Un comentariu:


  1. Oferta de împrumut între special

    Buna ziua,

    Prin prezenta, să prezinte o ofertă de împrumut între persoane fizice, în scopul de a vă permite pentru a atinge visele tale fără griji.

    Mi-am scris textul de pe acest site pentru a vă ajuta să obțineți o finanțare rapidă și gravă.

    Deci, dacă aveți nevoie de bani urgent, vă rugăm să răspundeți-mi, astfel încât să pot partaja cu tine de oferta mea.

    Rata dobânzii mea este de 2.20% și se extinde pe întregul împrumut. Mi capacității de finanțare este de 800.000 de euro.

    Adresa mea de e-mail: francesco.servillo@mail.ru


    Să aveți o zi bună.


    Cordial

    RăspundețiȘtergere