marți, 17 aprilie 2012

Diana Dumitrescu a pregatit briose si tort cu martipan pentru Paste

 Diana Dumitrescu s-a ocupat singura de pregatirea mancarurilor pentru Paste. Actrita a vopsit oua, a facut briose, drob, friptura de miel si char un tort din martipan pentru socrii ei.
 Diana Dumitrescu a pregatit briose si tort cu martipan pentru Paste - FOTO

"Mi-a reusit. Desi nu ma asteptam, mi-au iesit briosele. Sunt si gustoase, am confirmarea lui Ducu, si arata si bine, zic eu. Bine, va puteti da si voi cu parerea.

Mi-ar fi placut sa am mai multe decoratiuni si ustensile de decorat. Stiu ca exista tone de astefel de “jucarii”,  dar de care eu nu dispun, momentan.O sa ma ambitionez eu intr-o zi si o sa-mi cumpar mai multe. Pana una alta, am reusit sa fac tot ce mi-am propus. Am vopsit oualele, am facut briose, drob, friptura de miel si un tort pentru vizita la socrii. Recunosc ca a fost prima mea experienta cu martipanul si, multumesc tuturor celor de pe pagina mea de facebook pentru sfaturi. Nu este cel mai reusit tort dar… sper ca data viitoare sa arate si mai bine
!", a scris Diana Dumitrescu, actrita pe care o vedeti in serialul "Pariu cu viata" difuzat la Pro TV, pe blogul personal.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu