joi, 12 aprilie 2012

Penelope Cruz, despre sedinta foto goala cu Meryl Streep: "A trebuit sa stau topless deasupra ei"

Penelope Cruz apare pe coperta Harper’s Bazaar de mai, purtand o superba jacheta din cristale Swarovski si un colier cu diamante, ambele Armani Prive. In interviu, actrita povesteste despre cum impaca viata de mama cu cariera si vorbeste despre familie, moda si despre o sedinta foto mai putin obisnuita cu idolul ei, Meryl Streep.
Penelope Cruz, despre sedinta foto goala cu Meryl Streep:  A trebuit sa stau topless deasupra ei  GALERIE FOTO
Despre idolul ei, Meryl Streep: “Cand am inceput sa urmaresc filme pentru prima data si am vazut munca lui Meryl, am devenit obsedata de actorie. Acum o sarut ori de cate ori o vad! Probabil crede ca sunt nebuna.” Penelope isi aminteste o sedinta foto pe care a facut-o acum cativa ani, pentru organizatia caritabila RED. “Imediat cum a ajuns in studio, trebuia sa stau topless deasupra ei. A fost cea mai interesanta scena de dragoste pe care am facut-o vreodata.”
Despre a fi mama si a avea o cariera: “Poate voi face un film pe an, poate doua, dar nu o sa fie mai mult decat atat pentru ca am alte prioritati acum. Nu voi merge in locuri in care mergi sa fii in centrul atentiei. Dimpotriva, voi merge in zonele opuse.” Ziua ei perfecta este una in care “pot alerga cu familia la plaja, atat.”
Despre griji: “Traiesc fiecare zi pe rand si incerc sa am mai putine temeri si mai putine griji. Dar m-am ingrijorat mereu in legatura cu tot – e felul meu de a fi. Cred ca e lucrul care ma face sa sufar cel mai mult.”
Despre alegerile vestimentare de pe covorul rosu: “Tot ce vreau e sa pot respira!”



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu