joi, 19 aprilie 2012

Cabral si Andreea – dupa Paste, direct in parc, cu rolele si cu bicicleta

Cabral, prezentatorul “Povestirilor de noapte” de la ACASA, si Andreea Ibacka, sotia lui, au sarbatorit Pastele in mijlocul familiei si prietenilor, au savurat mancare traditionala romaneasca si au facut sport in aer liber.
Cabral si Andreea – dupa Paste, direct in parc, cu rolele si cu bicicleta
“Anul asta am petrecut Pastele acasa, exact asa cum ne-am propus, alaturi de familie si prieteni dragi. Iar programul a fost unul extrem de relaxant, fara ore fixe, activitati nemaivazute, locuri exotice si distratii senzationale”, spune Cabral.

Pe Cabral si Andreea, ploaia de la miezul noptii nu i-a tinut in casa. S-au echipat conform cerintelor timpului racoros si s-au indreptat hotarati spre biserica : “Si cu toate ca sambata ploaia n-a stat nici macar la miezul noptii, ne-am imbracat gros si am plecat la slujba de Inviere, sa luam Lumina. Noroc cu umbrela din masina, sub care - cu chiu cu vai - ne-am adapostit 6 persoane. Bineinteles ca ne-am intors acasa cu hainele mai mult ude, dar a meritat”, povesteste Andreea. 

Iar a doua zi, vremea insorita i-a determinat sa petreaca ore bune in parc: “Dupa doua zile de odihna, ras, povesti si mancare buna, a iesit soarele, asa ca am scos rolele si bicicleta la aer. Luni, in a doua zi de Paste, am fost in parc si am ars toate caloriile”, completeaza Andreea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu