miercuri, 25 aprilie 2012

Demi Lovato, marturisire cutremuratoare despre consumul de cocaina: „Credeam ca ma distrez, dar puteam sa mor”

Demi Lovato a acordat un interviu revistei britanice „Faboulous” in care a vorbit despre problemele avute cu alcoolul si drogurile.
Demi Lovato, marturisire cutremuratoare despre consumul de cocaina: „Credeam ca ma distrez, dar puteam sa mor”
Cantareata a fost spitalizata in 2010, cand avea 17 ani, pentru "tulburari emotionale si alimentare", au aparut zvonurile despre consumul de droguri si alcool. Artista a marturisit in interviul pentru „Faboulous” ca in perioada ei „neagra” cocaina o ajuta sa apara in fata fanilor.

Intrebata despre consumul de cocaina vedeta a declarat: „Este un subiec despre care nu vreau sa vorbesc. Ceea ce va pot spune este ca eram deprimata in perioada respectiva. Cantam in fata a 18.000 de oameni, iar apoi eram singura in camera mea de hotel. Simteam ca innebunesc si eram in stare sa apelez la ori ce credeam ca ma poate tine pe linia de plutire”. 

Vedeta da vina si pe mediul in care se invartea in perioda respectiva pentru toate probleme ei.

"Promoterii din cluburi imi ofereau droguri si alcool in restaurante si cluburi. Ei vroiau ca eu sa ma intorc si sa fiu vazuta acolo. Am crezut ca imi erau prieteni si ca era ok sa ma distrez. Dar e periculos sa fii vedeta, nimeni nu iti spune niciodata <<nu>>. De asta multi iau supradoze si mor. Ar fi putut sa mi se intample si mie", a declarat artista.

Cantareata a vorbit in interviu despre terapia urmata si despre prerida petrecuta in clinica de reabilitare: "A fost foarte greu si foarte stresant: eram singura, mi-era dor de casa si vroiam sa plec zilnic. Dar mama mi-a spus ca o sa imi para rau. Asa ca am stat si am facut cate 14 ore de terapie pe zi. Am ascultat muzica si am tricotat. Cand am iesit, m-am simtit ca iesita din inchisoare". 

In ultima perioada cantareata a luat in greutate si pare ca a scapat de bulimia care o facea sa isi provoace voma de cel putin sase ori pe zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu