miercuri, 25 aprilie 2012

Frumusetea se transmite in familie. Miranda Kerr, intr-un pictorial emotionant, alaturi de mama si bunica ei

Miranda apare in editia de luna aceasta a revistei “Women’s Weekly” Australia, alaturi de mama ei, Therese si bunica paterna, Ann. In aceasta sedinta foto rara si frumoasa, cele trei generatii de femei Kerr vorbesc despre bucuria de a fi mame si impartasesc cateva dintre tragediile familiei.
Frumusetea se transmite in familie. Miranda Kerr, intr-un pictorial emotionant, alaturi de mama si bunica ei FOTO si VIDEO
Si mama, si bunica Mirandei vorbesc despre cum si-au pierdut mamele la o varsta frageda si ce impact a avut acest lucru asupra vietii lor.
Ann, bunica din partea tatalui Mirandei, avea doar 13 ani cand i-a murit mama: “A mers la spital si nu s-a mai intors. Mama avea 32 de ani, eu 13. I-am facut cu mana in timp ce s-a urcat in taxiul care a dus-o la spital si nu am mai vazut-o. Tatal meu a incaruntit peste noapte. Nu s-a mai casatorit niciodata. Intotdeauna a spus ca a iubit-o pe mama prea mult.”
Therese, mama Mirandei Kerr, a trecut printr-o expoerienta similara, pierzandu-si mama la 17 ani, cand era insarcinata cu viitorul supermodel.
“Cel mai trist lucru pentru mine e ca nu mi-a cunoscut copiii niciodata. As fi dat orice sa se intample asta. Ar fi fost atat de mandra de ei.”, a spus Therese.
Din fericire pentru Miranda, ea nu a avut parte de nicio astfel de situatie devastatoare, dar a invatat sa le aprecieze si mai mult pe cele doua femei din viata ei: „Mama si bunica sunt doua dintre cele mai puternice femei pe care le cunosc si sunt o sursa importanta de putere in viata mea. Sunt foarte apropiata de mama. Nu mi-as putea imagina viata fara ea.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu