miercuri, 18 aprilie 2012

Adevarul despre fata lui Heidi Klum - modelul a facut dezvaluiri despre Botox si interventii chirurgicale pentru revista "Allure"

Multa lume s-a intrebat cum a reusit modelul de 38 de ani sa arate atat de bine la varsta ei. Heidi a pus capat, in sfarsit, zvonurilor.
Adevarul despre fata lui Heidi Klum - modelul a facut dezvaluiri despre Botox si interventii chirurgicale pentru revista  Allure
"Sunt mandra sa spun ca pana la aceasta varsta nu mi-am facut nimic [la fata]. Fiecare avem o viziune asupra a ceea ce nu este dragut si operatiile estetice nu mi se par dragute."
Superba nemtoaica a precizat ca n-a folosit nici Botox pana in prezent, dar a adaugat "Intrebati-ma din nou cand voi avea 65 de ani".
Heidi a vorbit si despre greutatile pe care le-a intampinat in a-si gasi de lucru in adolescenta din cauza formelor ei, inainte sa dea lovitura cu Victoria's Secret.
"Eram prea voluptoasa, aveam sanii prea mari si eram putin prea scunda.", a povestit Heidi pentru "Allure". "Si eram destul de constienta de aspectul meu. Nu eram grasa, in niciun caz, aveam pur si simplu solduri si sani. In haute couture nu prea au loc fetele cu sani mari. Si eu mi-am dorit intotdeauna sa fiu model."

Tot raul spre bine, sanii ei si formele voluptoase au propulsat-o printre cei mai apreciati "ingerasi" Victoria's Secret si, in cele din urma, printre cele mai bine platite fotomodele din lume.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu