miercuri, 25 aprilie 2012

Fotomodelul Coco Rocha, furioasa dupa ce a fost photoshopata impotriva vointei ei

Folosirea retusurilor in Photoshop pe coperta revistelor este deja un standard in industria presei si putine vedete se plang atunci cand primesc un mic “ajutor” pentru a arata si mai bine. Exista insa si exceptii.
Fotomodelul Coco Rocha, furioasa dupa ce a fost photoshopata impotriva vointei ei
Un exemplu este fotomodelul Coco Rocha, care si-a exprimat astazi nemultumirea pe pagina ei de tumblr, Oh-So-Coco, in legatura cu revista Elle Brazilia, care a folosit Photoshopul pentru a modifica imaginea ultimului model care a aparut pe coperta lor – pe ea.
Coco a pozat pentru editia de mai 2012 a revistei, purtand o rochie albastra, foarte transparenta, sub care se pare ca nu poarta nimic. Dar potrivit modelului, nu asa stau lucrurile.
“Ca model high fashion am de mult timp o politica care exclude nuditatea, chiar si partiala. Pentru cea mai recenta coperta pe care am pozat, Elle Brazilia, am purtat un body nude sub o rochie transparenta. Asta ca sa descopar acum ca body-ul a fost photoshopat pentru a da impresia ca am aratat mai multa piele decat am facut-o sau decat ma simt confortabil. Acest lucru a fost realizat impotriva vointei mele verbale si scrise catre intreaga lor echipa. Sunt extrem de dezamagita ca dorintele mele si contractul au fost incalcate. Cred cu tarie ca fiecare model are dreptul sa seteze niste reguli in legatura cu modul in care sa fie prezentata si pentru mine aceste reguli au fost clar inculcate.”
Ce parere ai despre gestul echipei Elle Brazilia? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu