sâmbătă, 4 iunie 2011

Care dintre cele trei rochii purtate de Aylin la nunta ei ti se pare cea mai interesanta?

Aylin Cadar a vrut sa aiba o nunta spectaculoasa si a avut parte de ea din toate punctele de vedere! In primul rand a fost un eveniment care a durat trei zile (de vineri pana duminica), asa ca mireasa a avut nevoie de tinute diferite, toate spectaculoase in felul lor.
Care dintre cele trei rochii purtate de Aylin la nunta ei ti se pare cea mai interesanta? – FOTO
Prima, cea aurie, este de la Halson Heritage si am cumarat-o de pe net-a-porter.com dupa ce am vazut-o purtata de Sarah Jessica Parker si mi s-a parut o rochie extraordinar de frumoasa. Peste un timp net-a-porter o recomanda ca rochie de purtat pe covorul rosu la Cannes... :)”, a declarat actrita.

Despre rochia de mireasa Aylin a declarat ca este creatia Lianei Obancea si a facut-o sa se simta excelent intr-una din cele mai importante zile din viata ei. „Multe prietene de-ale mele care urmeaza sa se casatoreasca au rugat-o sa le faca rochia. Tinuta mea a fost toata numai din voal de matase, satin de matase si dantela pretioasa. O voi pastra pentru generatiile viitoare de Ayline”, a marturisi actrita din „Iubire si onoare”.

Si rochia pe care a purtat-o duminica are o poveste interesanta: „Este dintr-un jerse pe care mi l-am luat din Londra. Tot Liana mi-a creat rochia si mi se pare ca s-a potrivit foarte bine in peisaj”, a spus vedeta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu