vineri, 3 iunie 2011

Demi Lovato se pregateste sa revina in muzica! Vezi aici ce surprize ne-a pregatit!

Demi a scris in articolul ei: "Ma bucur enorm ca am revenit in studio! Muzica m-a ajutat foarte mult sa-mi exprim sentimentele si sa vorbesc despre cine sunt cu adevarat. Totodata, sunt foarte norocoasa ca am putut sa lucrez cu oameni foarte talentati pentru acest album, asa ca si asta m-a ajutat!

Prin noul meu album sper sa le pot inspira pe fetele de pretutindeni care au aceleasi probleme cu care m-am confruntat eu. Primul meu single este foarte special pentru mine - pentru mine simbolizeaza trecerea de la persoana care eram la persoana fericita si sanatoasa care sunt azi, si faptul ca oamenii pot depasi orice problema in ciuda oricaror obstacole.

Sunt foarte fericita si abia astept sa impartasesc toate aceste lucruri cu voi toti! Cu siguranta, sunt o  multime de sentimente implicate atunci cand faci un album. Ma simt binecuvantata, inspirata si extrem de nerabdatoare, dar mai ales sunt foarte fericita in privinta viitorului si abia astept sa puteti asculta noul meu album!"

Ei bine, si noi suntem fericiti pentru faptul ca Demi a reusit sa treaca peste problemele ei si suntem convinsi ca va reveni in forta cu acest nou album. Tu ce crezi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu