marți, 7 iunie 2011

Ea este noua Julieta de la Hollywood: Hailee Steinfeld, controverse aprinse la 14 ani in noul film Romeo si Julieta!

S-a luptat cu 15.000 de fete pentru a aparea in rolul care a facut-o celebra la Hollywood -  cel din True Grit. Acum se pregateste de unul dintre cele mai importante roluri din viata ei.
Ea este noua Julieta de la Hollywood: Hailee Steinfeld, controverse aprinse la 14 ani in noul film Romeo si Julieta!
A implinit 14 ani pe 11 decembrie 2010 si are unul dintre cele mai fulminante debuturi vazute in ultimele decenii la Hollywood.

Actrita nominalizata la Oscarul pentru cel mai bun rol secundar feminin pentru rolul din True Grit ( ultima productie a fratilor Coen) - Hailee Steinfeld - a fost aleasa Julieta in noua adaptare a piesei lui William Shakespeare - Romeo si Julieta.

Fata a semnat la inceputul acestui an pentru rolul Julietei si potrivit unei copii a scenariului scris de Julian Fellowes - actrita va aparea nud in cateva scene de sex. Un fragment din scenariu a fost publicat in Sunday Times iar stirea a inceput sa genereze controverse. O parte a presei s-a aratat socata de aceasta idee: "Este prea mult pentru un copil de 14 ani!" a scris www.dailymail.co.uk.

Fellowes s-a aparat spunand ca vrea ca personajele sale sa fie cat mai apropiate de varsta reala a eroilor lui Shakespeare.

"Mi-am dorit ca Hailee sa apara in film pentru ca este la varsta perfecta. Nu e nici copil, nici femeie la fel ca Julieta. Versiunea mea va fi o poveste romantica, va ramane fidela piesei, insa va fi mai accesibila, sper eu" a declarat Julian Fellowes, citat de Daily Mail.

Filmul va fi regizat de Carlo Carlei si va aparea in 2012. Presa a scris ca Ed Westwick si Holly Hunter ar putea face si ei parte din distributie.

Nascuta in Los Angeles, Hailee Steinfeld a inceput sa joace de la 8 ani in filme de televiziune si reclame insa nu a avut o experienta prea mare inainte de True Grit rolul pentru care adolescenta de numai 14 ani a castigat deja un numar de 7 premii si 11 nominalizari la BAFTA Film Award, COFCA Award, CSCA Award, Sierra Award, ALFS AWard, PFCS Award, WAFCA Award, printre care si o nominalizare la premiile Oscar in februarie 2011.
 
Hailee Steinfeld: "Prima mea dorinta a fost sa joc in reclame, sa ma pot vedea pe micul ecran. Cand am instiintat-o pe mama ca vreau sa devin actrita nu ma gandeam ca voi ajunge aici. Dar mama mea m-a obligatsa studiez actoria timp de un an inainte sa merg la vreo proba, ca sa se asigure ca sunt consecventa, ca imi place realmente aceata profesie si ca nu o sa ma las de ea. Asa ca am studiat un an. De sase ani sunt actrita profesionista."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu