vineri, 29 iulie 2011

Cum arata Angelina Jolie la 16 ani

Incontestabil, este una dintre cele mai frumoase femei din lume. Cu toate astea, in ultima vreme este criticata pentru ca a ajuns piele si os. Multi spun ca odata cu piederea kilogramelor, a pierdut si din frumusete. Noi v-o aratam la 16 ani, cand era mult mai voluptoasa. Va place mai mult decat acum?
Cum arata Angelina Jolie la 16 ani GALERIE FOTO
Cand ne uitam la pozele cu ea la numai 16 ani, mai ca ne vine sa credem ca nu si-a facut nicio operatie estetica. Cel putin la buze. Taboidele sustin ca este aproape imposibil ca buzele ei senzuale sa fie naturale suta la suta. Atunci sa o acuzam ca si le-a marit la numai 16 ani?
"Nu am apelat pana acum la chirurgul estetician si nici nu cred ca am de gand sa o fac. Dar daca operatiile estetice sunt lucrul care le face pe alte femei fericite asta e problema lor. Nu sunt in pielea altcuiva ca sa pot sa judec. Dar eu nu am de gand sa imi fac", spunea mai demult Angelina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu