marți, 26 iulie 2011

Bebelusul Thaliei a implinit o luna

Thalia, care a nascut de curand un baietel, este foarte fericita, pentru ca fiul ei, Matthew Alejandro Mottola implineste o luna. Toate mamele sunt mandre de copiii lor, iar actrita Thalia nu face exceptie de la regula. Dovada ca ceea ce am afirmat este adevarat se afla chiar pe site-ul Twitter al acesteia, unde Thalia a lasat un mesaj fanilor ei.
Bebelusul Thaliei a implinit o luna
Prin intermediul acestor randuri, cantareata doreste sa imparataseasca bucuria pe care o simte, deoarece Matthew Alejandro implineste o luna de cand a venit pe lume.

Se implineste o luna de cand un inger plin de lumina a ajuns in viata mea! La multi ani Matthew Alejandro!

Prin intermediul retelei de socializare Twitter, Thalia si-a mentinut fanii la curent cu privire la fiecare detaliu referitor la sarcina si la toate intamplarile recente din viata sa.

Astfel ca actrita a scris pe 27 iunie urmatorul mesaj: “Ce amestec intens de sentimente! Luna trecuta am pierdut-o pe mama mea, prietena mea si totul meu, iar azi, ajunge in casa mea fiul meu, lumina, puterea si speranta mea. Caile vietii sunt pline de mister. Va multumesc tuturor pentru ca ati fost alaturi de mine in aceasta perioada intensa din viata mea. Va sunt foarte recunoscatoare!”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu