sâmbătă, 30 iulie 2011

Ea este castigatoarea Miss Univers Romania 2011. Iti place?

Larisa Popa este din Slatina, are 24 de ani si este Miss Univers Romania 2011. A visat din copilarie sa fie cea mai frumoasa femeie din lume si nu s-a descurajat anul trecut, cand a iesit din competitie fara niciun premiu. Acum si-a schimbat culoarea parului si a venit in fata juriului mai increzatoare.
Ea este castigatoarea Miss Univers Romania 2011. Iti place? FOTO
"Am venit mult mai sigura pe mine, am invatat din greselile pe care le-am facut anul trecut si am crezut cu tarinta... cu tarie, ma scuzati, in propria mea persoana si am zis ca o sa pot sa castig. Am dat tot ce am putut si dupa cum puteti vedea. Am un milion de emotii, dar coroana e pe capul meu", a declarata Larisa Popa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu