luni, 25 iulie 2011

Emma Bunton: Victoria Beckham si cu mine ne cerem sfaturi una alteia despre ingrijitul copiilor

Emma Bunton a pozat impreuna cu micutul ei de cateva luni pentru revista „Hallo Magasin”. Vedeta a povestit ca ea si cu fosta sa colega de la Spice Girl, Victoria Beckham, fac in permanenta schimburi de sfaturi despre ingrijirea copiilor.
Emma Bunton: Victoria Beckham si cu mine ne cerem sfaturi una alteia despre ingrijitul copiilor
Artista, cunoscuta pe vremuri sub numele de „Spice Pat” a nascut in luna mai un baietel pe nume Tate Lee Jones. Vedeta locuieste la Londra, iar doamna Beckham a nascut cel de-al patrulea copil in Los Angeles, asa ca cele doua nu au apucat inca sa-si vada una alteia mucutii, dar asta nu inseamna ca nu au o relatia foarte apropiata. „Abia astept ca fiul meu sa se faca suficient de mare sa se joace cu micutii Victoriei”, a marturisit Emma.

Cantareata care a nascut pe 6 mai a marturisit pentru „Hallo Magasin” ca mama ei a filmat o secventa la spital foarte impresionanta: „ Cand mi-am tinut prima oara copilul in brate la spital am inceput sa plang si acelasi lucru s-a intamplat si cu sotul meu. De cate ori ne uitam la filmuletul respectiv ne emotionam foarte tare”, a marturisit Emma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu