duminică, 24 iulie 2011

Adela Popescu si Radu Valcan, profesori in "Pariu cu viata"! Vezi cum s-au distrat in vacanta din Grecia

Din toamna, la Pro Tv, Adela Popescu interpreteaza o profesoara de muzica, iar Radu Valcan un profesor de sport in "Pariu cu viata". In vacanta de vara, cei doi au petrecut au petrecut 2 saptamani de vis pe malul Marii Egee, in Grecia. Au fost doar ei doi si s-au simtit minunat. Mai multe despre vacanta si despre Raluca si Tudor, personajele pe care ei le vor interpreta, aflati luni, 25 iulie la "Povestiri adevarate", de la 16:30. Adela Popescu si Radu Valcan, profesori in "Pariu cu viata"! Vezi cum s-au distrat in vacanta din Grecia - FOTO
Planul initial era sa mergem in Italia, dar, din cauza unei operatii de deviatie de sept, nu am mai putut zbura asa ca ne-am reorientat spre o vacanta cu masina. Cel mai la indemana ne-a fost Halkidiki, un loc despre care auzisem lucruri bune si care s-a dovedit a fi o alegere foarte buna”, spune Adela.

Radu a fost incantat si de drumul cu masina pana in Grecia. “Imi place sa sofez si peste 1000 de kilometri nu m-au speriat asa ca am fost de acord imediat cu ideea Adelei, aceea de a petrece un concediu la malul Marii Egee”, adauga interpretul lui Tudor din serialul “Pariu cu viata”, difuzat din aceasta toamna la Pro TV.

La filmari, Radu o va avea alaturi si pe iubita lui, Adela Popescu, care va juca rolul Ralucai, o profesoara de teorie muzicala:

Este o mare bucurie sa jucam, impreuna, in primul serial muzical romanesc. Chiar povesteam, intr-o seara pe malul marii, cat de bine este sa ne bem, din nou, cafeaua, dimineata inainte de filmare, la Buftea. Eu voi juca rolul Ralucai, o tanara profesoara de teorie muzicala care va revolutiona Colegiul National de Arte. Ea este un om deosebit, care iubeste muzica si este impresionata de talentul elevilor ei, carora le va fi aproape tot timpul”, marturiseste Adela.

Vom fi din nou, zi de zi, impreuna si ne vom bucura de compania prietenilor si colegilor nostri si de energia celor 20 de tineri talentati din “La-La Band”, adauga Radu.

Pentru a fi odihniti si pregatiti pentru zilele lungi de filmare Adela si Radu au profitat de fiecare moment petrecut impreuna: “Am fost doar noi doi si ne-am simtit minunat. In hotelul in care locuiam ne-am imprietenit cu o familie de romani, din Brasov, alaturi de care am petrecut clipe minunate. Mai mult, cand ne-am intors i-am vizitat si la Brasov”, spune Adela.

Intorsi din vacanta, Adela si Radu au inceput repetitiile pentru cel mai recent proiect al lor, “Pariu cu viata”: “Serialul difuzat de Pro TV din aceasta toamna este un pariu cu noi insine. Imi doresc foarte mult ca telespectatorii sa fie alaturi de noi, sa puna pariu pe o productie de calitate, adresata tututor”, spune interpreta Ralucai, Adela Popescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu