miercuri, 20 iulie 2011

Outfit de vedeta: obtine fara prea mult efort o tinuta chic ca a Siennei Miller

Sienna Miller este o fashionista care nu sta prea mult timp sa se pregateasca inainte sa iasa din casa. Stilul ei este simplu, dar combinatiile vestimentare pe care le face o scot mereu in evidenta. Noi iti propunem o tinuta de zi, care combina perfect extrem de feminine cu cele masculine.
Outfit de vedeta: obtine fara prea mult efort o tinuta chic ca a Siennei Miller
Piesa de rezistenta a tinutei purtata de Sienna este o salopeta rosie. Am gasit si noi una asemanatoare pe Asos.com, la pretul de 70 de euro! Merita, zicem noi!

Sienna a combinat-o cu o pereche de pantofi negri masculini, asa ca am cautat si noi un model accesibil de la noi. L-am gasit la H&M, la pretul de 129 lei.

Geanta am luat-o de la Zara, la reducere - 149 lei, iar ochelarii i-am gasit pe Net-a-porter.com, de la Ray Ban. Costa 146 de euro, dar este un model care nu se demodeaza, iar calitatea este foarte buna.
Evident, nu trebuie sa iesi din casa neaccesorizata, asa ca ti-am gasit si o bratara aurie supradimensionata, pe Asos.com, la 11 euro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu