marți, 26 iulie 2011

Madalina Draghici, vacanta de vis la Madrid

Madalina Draghici si-a inceput vacanta de vara cu o vizita la bunici, la Targoviste si a plecat apoi in Spania: “Am avut o vacanta foarte linistita in cadrul careia m-am relaxat si mi-am incarcat bateriile exact cum imi doream. Am mers la bunica mea si la Targoviste, unde am adunat cirese din “productie proprie”, dupa care au urmat cateva zile superbe in capitala Spaniei.”
Madalina Draghici, vacanta de vis la Madrid – GALERIE FOTO
Madalina Draghici s-a plimbat pe strazile romantice si inguste din zona veche a orasului, a vizitat obiective turistice vestite si si-a revazut prietenii care locuiesc in Madrid: “M-am plimbat o zi intreaga prin Parque del Retiro, locul meu preferat din Madrid, am vizitat Muzeul el Prado care contine una dintre cele mai frumoase coletii de arta din Europa, Palatul Regal si Templul lui Debod. M-am intalnit cu prieteni stabiliti acolo, iar impreuna am mers sa mancam tapas si paella si am baut sangria”.

Vacanta in Spania a fost de bun augur intrucat, pe langa faptul ca s-a distrat, Madalina “a exersat” in cadrul unei sedinte foto pentru un brand de imbracaminte international, rolul de top model pe care il va juca si in noul serial de la Pro Tv, “Pariu cu viata”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu