duminică, 24 iulie 2011

Selena Gomez: "Am ras cand am aflat din presa ca as putea fi insarcinata!"

Selena Gomez s-a amuzat la auzul zvonurilor conform carora o sarcina ar fi fost cauza pentru care starul Disney s-ar fi simtit rau luna trecuta.
Selena Gomez: "Am ras cand am aflat din presa ca as putea fi insarcinata!"
Iubita lui Justin Bieber a fost internata si tratata de malnutritie, dupa ce s-a plans de dureri de cap si ameteli.  Imediat dupa intamplare, gurile rele au spus ca in realitate problema ar fi tinut de o sarcina.

Vorbind despre barfele care au inconjurat subiectul, Gomez a declarat pentru revista Now - Am ras. Tot ce poti sa faci este sa nu le acorzi atentie.

Intre timp, Selena, care astazi implineste 19 ani, a spus ca adevaratele cauze ale problemelor de sanatate au tinut de o dieta saraca.

,, Nu stateam foarte bine la capitolul sanatate. Aveam lipsa de fier. Eram deshidratata. Probabil nici acum nu sunt, inca, foarte ok. “

Vedeta pare sa fie, totusi, din nou in forma si se pregatesete de un turneu in America. Acesta va avea deschiderea duminica, in Costa Messa, California.

Actrita din ,,Vrajitorii din Waverly Place” a avut un vizitator surpriza la repetiile de ieri, din Los Angeles - nimeni altul decat iubitul acesteia, Justin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu