miercuri, 15 februarie 2012

Dovada ca Botoxul nu face numai rau. Courtney Cox, mai fresh ca niciodata: intinereste pe zi ce trece!

Courtney Cox are 47 de ani, dar nu ii arata deloc. Vedeta serialului Cougar Town, in care joaca rolul unei femei divortate trecute de 40 de ani in cautarea iubirii, nu face niciun secret din faptul ca apeleaza din cand in cand la Botox.
Dovada ca Botoxul nu face numai rau. Courtney Cox, mai fresh ca niciodata: intinereste pe zi ce trece!

“Sa imbatranesti cu gratie si armonios, este una, iar sa incerci sa incetinesti procesul de imbatranire este alta. Cateodata folosesc Botox. Comparativ cu alte vedete, eu il folosesc destul de rar. Odata insa am exagerat si nu imi mai simteam fata. Ma simteam de parca eram captiva in interiorul pielii mele. Insa nu am nicio problema legata de “artificiile” astea – daca ma fac sa ma simt bine si sunt facute cum trebuie, atunci e ok”, spunea recent Courtney Cox.
Courtney Cox nu are o pronlema sa recunoasca faptul ca batranetea o sperie."„Acum o secunda eram cea mai tinara persoana de pe platourile de filmare, iar acum sint cea mai batrina”, spune Courtney Cox citata de site-ul ContactMusic.

Foto: SPLASH
Sunt atat de batrina incat ma dor incheieturile in momentul cand stau picior peste picior mai mult timp. Imi trebuie ochelari ca sa ma uit la televizor, la un film, sa lucrez la calculator, sau sa citesc”, spunea in urma cu mai bine de un an actrita.
Dar in ciuda faptului ca arata spectaculos, va vine sa credeti sau nu, Courtney Cox pretinde ca nu a mai facut sex de un an. Actrita a recunoscut intr-un interviu televizat ca nu a mai facut sex de cand s-a despartit de sotul ei, David Arquette, in octombrie 2010.

In plus, a mai spus ca de atunci s-a sarutat cu o singura persoana. “N-am mai avut un barbat de la David incoace. M-am sarutat cu unul.”
Courtney a mai declarat ca, desi prietenii o incurajeaza sa treaca peste mariajul ei de 11 ani si sa-si vada de viata, ea nu se simte inca pregatita. „A venit momentul sa o fac. Dar nu e usor sa ma intalnesc cu alti barbati si ei nu ma suna. Nu sunt inca pregatita din punct de vedere emotional...e greu.”


„Am fost casatorita o perioada foarte lunga de timp si apoi ne-am distantat din diverse motive si am inceput sa avem vieti separate si probleme de compatibilitate.”, a simtit ea nevoia sa explice.

Courtney a recunscut, insa, ca fostul ei sot, David, o incurajeaza sa-si gaseasca un iubit. „Chiar imi spune „Courtney, e timpul, iesi in lume!”. E in regula cu oricine as alege sa fiu.”

Atunci cand intervievatorul a intrebat-o daca este vorba despre colegul ei din “Cougar Town”, Josh Hopkins, Courtney a glumit si a spus “Poate”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu