miercuri, 15 februarie 2012

Jennifer Aniston - dominatrix in sutien pe coperta GQ

Jennifer Aniston nu pierde nicio ocazie pentru a-si scoate in evidenta silueta impecabila si tonifiata. Ultima ei aparitie este intr-un pictorial GQ, pentru care a purtat doar un sutien negru si o fusta mini.
Jennifer Aniston - dominatrix in sutien pe coperta GQ GALERIE FOTO

Actrita a declarat ca se simte mult mai sexy si sigura pe ea la 40 de ani decat la 30. “Varsta de 40 de ani e grozava! O, Doamne, la 30 de ani eram praf. Cand ai 40 de ani e grozav!”, a declarat vedeta.
Jennifer a mai recunoscut in interviu ca s-a ingrasat putin dupa ce a renuntat la tigari. “Am renuntat recent la fumat si am pus cateva kilograme. Se simte, mai ales daca nu mai ai 20 de ani.”

Alaturi de Jennifer, in pictorial apare si partenerul ei din ultimul ei film, “Wanderlust”, Paul Rudd.
Intrebati de reporterul GQ daca n-a fost ciudat sa se sarute in film, avand in vedere ca sunt prieteni in viata reala, Jennifer Aniston a raspuns: “Nu, il tot sarut de ani de zile”, iar Rudd a completat-o glumind “Ne pupam de decenii”.



Starul din “Friends” a vorbit si despre planurile ei de a-si intemeia o familie: “Cred ca oamenii vor sa am un copil. Eu las lucrurile sa mearga de la sine – daca se intampla, se intampla. Sunt calma si impacata, oricare ar fi mersul lucrurilor. Nu sunt intr-o faza de genul «Trebuie sa am un copil!». Aici vreau sa incheiem discutia despre copii. N-o sa am tripleti. N-o sa am gemeni. N-o sa am niciun copil. Nu m-am casatorit in secret. Si nici nu sunt gravida acum”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu