joi, 23 februarie 2012

Selena Gomez: “In liceu nu eram populara deloc”

Selena Gomez este, in prezent, idolul adolescentilor din toata lumea si are tot ceea ce si-ar putea dori o fata la varsta ei: un iubit frumos, o familie care o sprijina si o cariera stralucitoare. Dar n-a fost intotdeauna asa.
Selena Gomez: “In liceu nu eram populara deloc”
Artista a vorbit pentru Daily Maildespre viata ei din timpul liceului, despre criticile pe care le primeste, dar si despre frumusetea oamenilor care o inconjoara. Selena Gomez a fost o persoana timida, care a preferat sa nu atraga atentia prea mult in anii de liceu.
“Niciodata nu am fost populara la scoala. Aveam doi prieteni , stateam in ultima banca din clasa si imi vedeam de treaba mea. Scoala este un moment ciudat in viata unei persoane; nu am crezut niciodata in scoala”, a povestit Selena.
Selena spune ca intotdeauana i-a fost teama sa nu se fie batjocorita de alti colegi. Faptul ca a scapat fara prea multe probleme din partea celorlati i se datoreaza varului ei, care era capitanul unei gasti populare din scoala.

Selena Gomez in ipostaze imposibil de privit! Cum au surprins-o paparazzi pe iubita lui Justin Bieber
“Nu s-a luat nimeni de mine multumita varului meu, care era  liderul unei adunari de elevi populari. El a avut mereu grija de mine si cred ca acesta a fost norocul meu”, spune vedeta.
Liceul inseamna si perioada primei iubiri. Desi in prezent Selena este iubita celui mai de succes artist din lume – Justin Bieber –  in anii de scoala, aceasta nu a excelat la capitolul dragoste.
“Nu am iesit niciodata cu baietii de la scoala. Am fost indragostita de un baiat din liceul meu, insa nu i-am spus ce simt. M-am comportat ca toate fetele de varsta mea: l-am evitat. Ca sa te apropii de baiatul visurilor tale este nevoie de curaj si de incredere in propria persoana”, a spus Selena Gomez.
In ceea ce priveste criticile cu privire la performantele ei, adolescenta a afirmat ca incearca sa nu tina cont de tot ceea ce se zvoneste. “Aceasta industrie este dificila si dura cu tine. Sunt multe obstacole peste care trebuie sa treci si, uneori, devine obositor. Dar, daca iti iubesti meseria, asta e tot ce conteaza”, a marturisit Selena.
“Exista multe persoane care vor sa ma doboare, insa le ignor si aleg sa ma inconjor de oameni draguti si cu ganduri pozitive. Le multumesc oamenilor frumosi din jurul meu, familiei mele care ma sprijina si apreciez cu sinceritate lucrurile minunate din viata mea”a adaugat cantareata.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu