vineri, 10 februarie 2012

Enrique Pena Nieto, actualul sot al Angelicai Rivera, si-a inselat fosta sotie si a avut doi copii in afara casniciei

Sotul actritei Angelica Rivera, cunoscuta publicului din Romania din telenovele, precum „Tequila cu suflet de femeie” sau „Ingerul noptii”, a recunoscut ca i-a fost infidel fostei partenere, Mónica Pretelini, si ca a avut doi copii din flori, dintre care unul a murit.
Enrique Pena Nieto, actualul sot al Angelicai Rivera, si-a inselat fosta sotie si a avut doi copii in afara casniciei - FOTO
Candidatul la presedintia mexicana a explicat ca, la jumatatea celui de-al saselea an din casnicia anterioara, mariajul lui trecut printr-o criza, acesta fiind motivul tradarii sale.

„A fost unul dintre acele momente dificile, iar eu am avut o aventura. Nu ma scuz si nici nu incerc sa minimalizez fapta mea atunci cand spun: daca trec printr-o criza, atunci trebuie sa am o alta relatie. Dar, asa s-a intamplat si a rezultat un fiu din nebunia mea. Recunosc ca nu este corect ceea ce am facut”, a afirmat Enrique.
„De asemenea, am mai avut un copil in afara casniciei, insa acesta a avut o problema de sanatate si a murit la putin timp dupa nastere, din cauza unei tumori maligne”, a adaugat politicianul.
Enrigue a povestit ca i-a relatat cele intamplate fostei sotii si ca cei doi si-au oferit o perioada de regasire reciproca. Din fericire, situatia dintre politician si Monica era lamurita, in momentul cand aceasta si-a pierdut viata. Prin intermediul acestor marturisiri, Enrique doreste sa clarifice zvonurile, conform carora el este vinovat de moartea fostei sotii.
Actuala partenera de viata, Angelica Rivera, nu a afirmat nimic in legatura cu acest subiect, insa actrita este avizata in ceea ce priveste gradul de fidelitate al sotului ei, avand in vedere ca Enrique are antecedente in acest domeniu.

Angelica si Enrique s-au casatorit in noiembrie 2010 si au impreuna sase copii: trei fete dintr-un mariaj anterior al actritei si trei baieti din aventurile sotului ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu