luni, 13 februarie 2012

Selena Gomez si The Scene nu vor mai canta impreuna - Afla de ce!

Selena Gomez a postat recent pe Twitter un mesaj conform caruia renunta la colaborarea cu formatia The Scene. La sfarsitul anului trecut, artista a afirmat ca se va concentra pe cariera actoriceasca, insa nimeni nu si-a imaginat ca va rupe legaturile cu trupa alaturi de care a devenit star rock.
Selena Gomez si The Scene nu vor mai canta impreuna  - Afla de ce!
Artista si-a luat la revedere de la colegii ei de trupa prin intermediul unui post pe o retea de socializare.

“Nu am cuvinte pentru a exprima cat de recunoscatoare sunt acestei formatii. Ei au fost alaturi de mine inca din prima zi si nu imi vine sa cred ca totul s-a terminat. Va iubesc The Scene, fetele Ashley si Ashlee, Jivanta, Marco, Brian si Brian, Mark, Jason, Javier, Timmy. NU as fi reusit fara voi. Inca nu imi vine sa cred. Imi va fi dor de voi”, a scris Selena.
Cantareata a preferat sa precizeze la ce se refera aceasta decizie de a se indeparta de industria muzicala, astfel incat sa nu se creeze interpretari gresite. Astfel, la scurt timp de la postarea mesajului de mai sus, artista si-a lamurit spusele cu ajutorul paginii de Facebook, pentru evitarea de confuzii.
“Doresc sa clarific lucrurile in ceea ce priveste postul meu anterior. Eu si formatia mea vom merge pe drumuri diferite pentru o vreme. Anul acesta ma voi concentra pe film si pe actorie, insa vreau ca The Scene sa continue sa cante oriunde si cu oricine. Vom fi iar impreuna, insa va dura ceva timp. II iubesc si va iubesc”, a adaugat cantareata.
Cel mai recent turneu al formatiei s-a incheiat recent si a acoperit America de Sud. Pe plan actoricesc, Selena a jucat in thrillerul “Aftershock”, care va aparea anul acesta si a filmat pentru “Spring Breakers”, alaturi de Vanessa Hudgens si Ashley Benson, ce va fi lansat in anul 2013.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu