miercuri, 15 februarie 2012

Shakira a tras cea mai mare spaima din viata ei. Vezi de cine a fost atacata cantareata

Shakira a fost atacata de un leu de mare, in timp ce se afla in vacanta si admira mai multe animale salbatice in mediul lor natural.
Shakira a tras cea mai mare spaima din viata ei. Vezi de cine a fost atacata cantareata

Intamplarea a fost relatata chiar de cantareata intr-o postare pe Facebook, insa aceasta nu a precizat care este locul in care isi petrece vacanta informeaza femalefirst.co.uk.

Shakira a coborat pe o stanca pentru a se apropia mai mult de animale, in momentul in care un leu de mare a sarit pe acea stanca si a atacat-o. Din fericire, fratele artistei, caruia aceasta ii spune "Super Tony", a reusit sa o traga la timp in spate si sa o fereasca de atacul animalului.


Intr-o postare pe contul ei de Facebook, intitulat "Special Report: Attacked by a Sea Lion" (Raport Special: Atacata de un leu de mare), cantareata columbiana a scris: "Dumnezeule, tocmai mi s-a intamplat ceva de necrezut! Am fost atacata de un leu de mare. In aceasta dupa-amiaza am iesit putin pentru a vedea foci si lei de mare. Ii gasesc foarte dragalasi si am vrut sa ma apropii putin mai mult decat ceilalti turisti, am coborat pe o stanca si voiam sa le vorbesc ca unor bebelusi, in timp ce ii fotografiam".


"Dintr-o data, un leu de mare a sarit din apa, atat de repede si de brusc, incat a ajuns pana la mai putin de o jumatate de metru de mine, m-a privit in ochi, a marait furios si a incercat sa ma muste. Toata lumea, inclusiv eu, a inceput sa tipe. Eram paralizata de frica si nu puteam sa ma misc, dar «Super Tony» a intervenit si mi-a salvat viata, luandu-ma de langa acel animal. Amandoi aveam mainile si picioarele pline de zgarieturile facute de stanci, in timp ce incercam sa ne aparam", a explicat artista.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu