vineri, 10 februarie 2012

Andra dezvaluie ce nume a ales pentru al doilea copil daca va fi fetita

Andra este o mamica fericita, are succes in cariera si zambeste intotdeauna cand cineva o intreaba de baietelul ei, David.

Are o familie minunata si un bebelus cuminte, despre care vorbeste intotdeauna cu placere. Andra si Catalin Maruta sunt foarte fericiti impreuna, iar cei doi iau in calcul sa isi mareasca familia.
David Alexandru s-a nascut pe 16 martie 2011 si este un copil foarte cuminte. Pe artista o ajuta o bona filipineza, care are mare grija de Maruta Jr. Cantareata isi mai doreste copii, in special o fetita si marturiseste ca a pregatit deja un nume pentru ea.
Mi-am dorit fetita, dar ma scarpin la nas si cred ca e baietel. Eu si sotul meu am si gasit un nume: Alma Maria. Sunt insarcinata in patru luni, dar nu am vrut sa spun nimic pana ce nu am fost sigura ca cel mic este bine”, a declarat Andra la Happy Hour, pe vremea cand era insarcinata cu David.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu