marți, 14 februarie 2012

Vedeta care nu imbatraneste. Raquel Welch arata fabulos la 70 de ani, fara operatii estetice

Anul acesta va implini 71 de ani, insa Raquel Welch nu isi arata deloc varsta. Sex simbolul anilor ’60 este intr-o forma fizica excelenta. Impresionant este insa ca Raquel nu a apelat la chirurgia estetica...daca ar fi sa o credem pe cuvant.
Vedeta care nu imbatraneste. Raquel Welch arata fabulos la 70 de ani, fara operatii estetice

Frumusetea sa naturala i-a adus la 66 de ani un contract cu brandul de cosmetice MAC.
Raquel Welch a incurajat intotdeauna femeile sa imbatraneasca natural si sa nu apeleze la miracolele chirurgiei estetice. Ea este o dovada ca poti fi frumoasa si fara ajutorul medicului estetician.
“Femeile nu trebuie sa fie speriate de batranete – trebuie sa inteleaga ca este doar un alt capitol din viata noastra si sa accepte lucrul asta”, spunea mai demult Raquel intr-o emisiune a lui Oprah Winfrey.

Actrita sustine ca se mentine in forma doar printr-un regim de viata sanatos si mult sport. “Intotdeauna am fost o fanatica a mancatului sanatos. Mi-am dat seama cu multi ani in urma ca solutia nu este sa ma indop cu mancare si sa zac pe canapea uitandu-ma la televizor. Cand am implinit 60 de ani nu am fost prea fericita. Atunci mi-am reexaminat propritatile”, a spus Raquel.

Sex simbolul anilor ’60 povestea ca intr-un timp petrecea chiar 10 ore pe zi facand diverse activitati fizice si pregatind mancare sanatoasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu