sâmbătă, 4 iunie 2011

Eva Mendes nu este pregatita sa aiba copii

 
Frumoasa actrita Eva Mendes nu simte nevoia de a avea copii, inca.

Actrita, care este intr-o relatie de noua ani cu producatorul de filme George Augusto, nu este inca pregatita sa isi intemeieze o families au sa aiba copii.

"De-a lungul timpului am fost decisa sa nu ma casatoresc, ca mai apoi sa imi doresc, iar acum stiu cu siguranta ca nu sunt pregatita", a spus actrita in varsta de 37 de ani.

Ea a mai adaugat: "Trebuie sa fiu sincera, inca nu simt acea nevoie de a face copii. Poate cand voi avea 41 de ani, ma voi gandi. Dar spre deosebire de alte femei, eu nu simt ca am nevoie acum sa se intample asta. Si stiu si alte persoana care gandesc ca mine. Simt ca inca mai am timp si rabdare."

Mendes a recunoscut faptul ca trebuie sa isi mai dezvolte anumite calitati ca gatitul sau innotatul, pana va deveni parinte. "Faptul ca nu stiu sa gatesc este o mare problema, mai ales daca voi fi mama. Trebuia sa invat sa fac atat de multe lucruri pana in acel moment."

Eva Mendes
este considerata una dintre cele mai sexy femei din lume si o actrita care are un viitor stralucit inainte, ea jucand in filme ca "Hitch", "The Other Guys" sau "Training Day".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu